søndag 25. mai 2014

SplashArt Water Drop Photography Kit

Siden jeg startet å fotografere dråper har jeg alltid ønsket å kunne fotografere dråper i det den treffer vannflaten eller kolliderer i luften. Dette krever perfekt timing og kan være en utfordring. Til nå har jeg bare brukt dråper fra kjøkkenspringen som treffer en bolle med vann. Kan gi kule resultater det også da, men ikke slik jeg ønsker og ser for meg.
For å kunne fotografere dråpebilder i fart burde man bruke en SplashArt Water Drop Photography Kit. Som de fleste vet så er det meste innen foto dyrt, så en slik måtte nok bare vente.
For noen måneder siden fortalte jeg kjæresten min om at jeg ønsket meg en slik maskin og han sa at han kunne lage en. Delene er jo billig på ebay så det var unødvendig å kjøpe en ny når man kan lage selv. Ble veldig glad, men hadde i grunn ikke forventet at han skulle lage en siden han har som oftest mye å gjøre. I går tulla jeg med han og spurte hvor det ble av Splash art kittet han sa han skulle bygge. Til min store overraskelse kunne han fortelle at han har bestilt alle delene og manglet bare en del før han kunne sette den sammen. Å jeg ble så glad, tenk å være så heldig :D 

Blir utrolig spennende å prøve dette når den blir ferdig, å som jeg gleder meg :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar