fredag 16. mai 2014

Sommerinspirasjon

Hei hei !

Da blomstrer det ute og sommeren kommer snart. Gleden er å se den fine naturen med alle sine detaljer og eksperimentere med dens motiver.  Har investert i ny makrolinse, helt fantastisk. Har også kjøpt en mellomring så jeg kan komme enda nærmere motivet. Har ikke prøvd ut denne enda, men gleder meg til det. 
I makro verden dukker det opp fantasifulle skapninger og motiver som kan relateres til kjente ting. Måtte le litt i går da jeg fotograferte dråper på blomsten min. Motivet ser ut som en liten søt frosk hehe….ser du det?
Han skal absolutt få lov til å bli med på en utstilling :)




























Eller så jobber jeg mye for å bygge opp porteføljen min innen babydråper. Her om dagen lekte jeg litt med gamle filer og fant et babybilde av min sønn. Klarte jo selvfølgelig ikke å la det ligge, så da ble et nytt bilde skapt. Dråpen ligger forresten på et frø.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar